Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.