Умови надання гарантії та правила прийому обладнання до сервісного центру.

На все стоматологічне обладнання, придбане в нашій компанії, надається гарантія від виробників. Все обладнання є сертифікованим офіційними виробниками. Протягом гарантійного терміну вироби, визначені інженерами сервісного центру як дефектні, будуть відремонтовані або, на розсуд, замінені. Всі види стоматологічного обладнання, що продається нами, приймаються в гарантійний ремонт тільки за наявності гарантійного талона.

Гарантія набирає чинності лише якщо дата покупки підтверджується печаткою та підписом продавця на гарантійному талоні, що видається при покупці, чи видатковій накладній.

Також, перш ніж почати користуватися придбаним стоматологічним обладнанням, детально вивчіть інструкцію з експлуатації. Це допоможе уникнути можливих проблем у разі неправильної експлуатації. Здійснення гарантійного обслуговування не впливає на дату закінчення терміну гарантії. Проте гарантія втрачає чинність, якщо ремонт проводився не уповноваженою на те особою або самостійно. Гарантія також не покриває пошкодження, спричинені неправильним використанням стоматологічного обладнання, тому перш ніж розпочати використання, уважно ознайомтеся з інструкціями з експлуатації.

Гарантія також не розповсюджується в інших випадках, наприклад: форс-мажорні обставини, механічне пошкодження тощо. Детальні умови гарантії кожен виробник визначає для кожного окремого стоматологічного обладнання у гарантійному талоні або в інструкції з експлуатації.

м. Київ, вул. Болсуновська 2, поверх 2, оф. 224/225 (м. Звіринецька ЖК PecherSKY)

РЕЖИМ РОБОТИ

Пн-Пт: 9:00-16:00
Перерва: 13:00-14:00
Сб-Нд: вихідний

ТЕЛЕФОНИ

Мобільні
+38(073) 073-73-05 
+38(096) 886-45-80 
+38(050) 456-09-29
Міський багатоканальний
(044) 334 74 34